torsdag den 24. februar 2011

Første eksamen overstået

Som tiden den går stærkt, det jo lige til at tro at nogle har skruet op for hastigheden, men det er nok bare indbildning. Vi har nu snart været i Danmark i en måned, hvor vi da også har nået en del.
Vi er kommet godt på plads i huset og er så småt begyndt at få købt lidt ind, så vi også er klar til den bette kommer.

Jeg fik i går overstået min første eksamen, som var en linjefagseksamen i Værksted, Natur og Teknik, hvilket var ganske tilfredsstillende :)


Her er lige et par billeder fra vores produkt, som vi i gruppen brugte 15 minutter på at fremlægge sammen.


De var en blanding af aktiviteter og billeder vi havde lavet.

Derefter fik jeg lov til at vente 30 minutter, før jeg kom ind til min 5 minutters individuelle oplæg og derefter 15 minutters samtale, hvorefter de voterede og jeg fik mit 10 tal, så det var super.

Om aftenen var vi en tur til ledermøde, så det har i stedet været i dag, vi har haft tid til at slappe af og nyde en overstået eksamen. (ikke fordi det jo ikke er hyggeligt at være til ledermøde i byens bedste kreds;)) Nu kan jeg slappe lidt af inden jeg begynder på pædagogik eksamensforløb på tirsdag.

Vi har i dag været ude og bruge en del af vores bryllupsgave, hvor vi havde fået Brunch with Bubbels, som vi brugte i Randers. Det var en kanon menu vi fik der, så det var ganske godt.
I aften står den ellers på hygge, brødbagning og afprøvning af min æbleskivepande.


I weekenden var jeg også lige ude og bruge min julegave. De herlige tøser Tina og Tine havde givet mig en sommerhus i julegave, så vi var lige afsted i weekenden. Det blev til hygge i Wellnes og madlavning af 4 retters menu om aftenen. Man må sig det gik ganske godt med at lave, selvom Tine fik noget af en udfordring da hun skulle lave Jordskoksuppe med kampmuslinger, uden kampmuslinger og jordskokker, men i stedet med en slags majroe.... ja ups Tina og jeg var ikke lige klar over hvad jordskokker var og fik så valgt forkert :S
Men det var en fantastisk weekend og en super julegave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar