torsdag den 5. januar 2012

Kan selv!

Skal da hvis lige have lært Dagmar at det er nok at starte med en enkelt Kleenex som udgangspunkt når snotnæsen skal tørres i stedet for at tage en god bunke ud først... Men hun får det nu nok lært og Kleenex har da her ideen til en ny reklamekampange: Så nemt at selv en baby kan finde ud af det.

Note til mig selv; vær opmærksom på om Kleenexpakken under pakning falder på gulvet, mens Dagmar er i nærheden, såfrem det er tilfældet vil det være smart at samle den op i stedet for at sætte fleecepose i klapvogn:-D


1 kommentar:

  1. Sådan Dagmar! Det der er ballademager lige efter mit hoved :)
    Jeg er ked af at vi ikke fik set hinanden da jeg var på juleferie, men om ca. 3 uger er jeg tilbage i danmark igen og så må jeg forsøge at vende snuden mod Aars.

    SvarSlet