lørdag den 29. maj 2010

En hverdag hos os...

Ja, nu er tiden ved at nærme sig, hvor den store dag kommer hvor vi skal giftes. Vi er sådan set godt med vedr. de ting der skal lave og vi(læs Lars) mangler næsten kun af få indkodet dansetrinene.

Ellers skal kuffterne også snart pakkes og vi flyver over atlanten. Jeg har fået mig meldt mig til en del løb der overe(de kan ses på min blog) Neden under kan du se hvordan der forgår med at jeg tilmelder mig div. rundt omkring

Scenen udspiller sig på Skejbyparken og Lars sidder i køkkenet, foran computeren og Helle befinder sig inde i stuen med en bog.

Lars: Helle? Helleee?
Helle: Ja?
Lars: Skal vi noget den og den dato?
Helle: Hmmm...(tænker sig lige om) Nej, det skal vi ikke!

Her kommer et halv minuts stilhed fra køkkenet.

Lars: Okay!
Helle: Hva da?(sagt meget spørgende)
Lars: Nåå...ikk' for noget?

Efter et minuts stilhed(Helle kommer ud i køkkenet, hvor Lars sidder med snuden i computeren)

Helle: Hvorfor skulle du have af vide om vi skulle noget der?
Lars: Nååh, det er var bare...!
Helle: Hvorfor?
Lars: Sådan! Så skal jeg løbe der(hæver armen i triumf)!
Helle: Hvor?
Lars: Ja, der og der!(peger undskyldende på skærmen)
Helle: Ja, ja!

Helle kigger på Lars et kort øjeblik og vender om på hælene, for at gå tilbage til hendes bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar