mandag den 24. maj 2010

Polterabend - Helle

Lørdag d. 15. maj blev Lars og jeg vækket i sengen af en 20 mennesker, som var stået tidligt op, for at overraske os med Polterabend.
Vi delte os hurtigt og efter jeg havde fået et kostume på, gik turen mod Arden. Hvor vi spiste morgenmad, udfyldte helbredspapire og skiftede til badetøj, hvorefter vi fik en intruduktion, inden vi hoppede vi vandet og iførte os dykkerbriller og en stor ilt tank.

Her ser man så lige mig, klar -parat til at gå igang med at observere svømmehallens dyb... og tro mig det ser sjovt ud når man dykker ud på det dybe og ser bunden fuld af dykkere :)

Derefter gik vi på plænen bagved svømmehallen, hvor vi indtog lidt hjemmebagte pølsehorn (og endnu engang, så vil jeg da lige gøre opmærksom på hvor imponeret jeg er over at Tine selv havde bagt dem :D) Men herefter blev vi trænet af den danske landholdspiller i rugby, Anni Tindahl Madsen (som er min herlig kusine).
Hun indtuducerede grundprincipperne i spillet og hvordan vi tacklede hinanden, hvor det her ses, at jeg tackler Anni:)
Vi blev delt op i to hold og kæmpede derefter bravt om sejren og "der er ingen fremdrift" blev hurtigt en gengs ord i spillet. Her set mit fantastiske farlige hold, som er klar til kamp :D
Det var rigtig sjovt at prøve kræfter med rugbyen, men smerterne i kroppen den efterfølgende dag, ville jeg nu gerne have været foruden :p
Derefter hyggede vi i have ved Tine med hjemmelavet sandwids, inden turen gik til Aars skole.
Her gik kampen for sig i sumodragter, hvor kampen blev taget op i samme hold, som i rugby. Hvor jeg vandt den første kamp 2-1 over Tine :)
Vi kørte herefter op til Tine igen, hvor jeg blev forkælet med en lækker ansigtsbehandling og efterfulgt af en omgang make-up.
Herefter var der mulighed for at alle tøserne kunne få lagt en make-up, mens der blev hygget med brætspil og singstar.
Til aften mødtes vi med drengene i mine forældres gildesal, hvor vi fik noget lækkert mad og der blev hygget aftenen igennem... inden vi kunne slutte af måtte vi lige en tur omkring Crazy Daisy, hvor nogle ikke ville erkende at de måske er blevet ældre, men derimod, at Daisy må have sat aldersgrænsen ned :D
Jeg havde en fantastisk dag sammen med tøserne og det var virkelig hyggeligt også festen om aftenen med drengene var ganske god. Generelt en dag i godt selskab :D Tak for at I gav mig en super dag, inden jeg om 12 dage går op ad kirkegulvet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar