fredag den 10. juni 2011

1. års bryllupsdag

Tiden den går stærkt og vi kunne i søndags fejre vores 1. års bryllupsdag.


Tænkt sig at det allerede er et år siden, at vi stod i kirken og gav hinanden vores "ja" og havde en fantastisk fest og så på den anden side er der sket så meget siden vores bryllup, at man skulle tro det var længere tid siden.


Vores bryllupsdag fejrede vi dels hjemme hos mine forældre og del med hygge herhjemme.
Min mor havde inviteret til fødselsdag, så vi var hjemme hos mine forældre det meste af dagen, men så var der jo også mulighed for at fejre min mormor og morfars bryllupsdag, som også er 5. juni.


Både Farmor og Mormor fik også endelig mulighed for at holde Dagmar og de nød endnu et barnebarn på stammen.


Dagmar kom også lidt over til min far, hvor der så var mulighed for middagslur for dem begge :)
Inden da havde hun også sidde på Allans mave og sovet, hvilket hvis var til stor glæde for Allan.


Om aften skulle vi have teltet fra vores bryllupskage. Vi havde gemt teltet og glædede os til at se hvad der var indeni. Derudover havde vi også fået lidt nyplukkede jordbær med hjem fra far og mors køkkenhave.


Dog var der ikke, som vi håbede kage inden i teltet, men derimod en massiv kerne af samme materiale som udenpå, så det var lige rigeligt sødt til, at spise meget mere end et par bider. Men det var nu hyggeligt at have gemt det, selvom der ikke blev spist meget af det.


Når vi ser på billederne, så kan man tænke tilbage på en vidunderlig dag, som vi virkelig nød. Men man kan og se med et lidt misundelses blik på ens form, men kan jo så bare håbe at den kommer igen. Lars og jeg har da i hvert fald en aftale om at vi til vores Sølvbryllup skal kunne være i vores bryllupstøj, så jeg har da nu 24 år til at komme tilbage til normalform :)

Så nu kan der ses tilbage på et oplevelsesrigt år med et par flytninger, Canada, marathonløb i udlandet, afsluttende eksamener, graviditet, praktik, nytårsaften uden fyrværkeri, bryllupsrejse med uventet underholdning, første jul sammen, færdiggjort uddannelse og tilvendingen til rollen som nybagte forældre.

Nu er det så spændende at se hvad år nr. 2 som ægtefolk kommer til at byde på. For mit vedkommende håber jeg på at færdiggøre min bachelor og blive færdiguddannet som pædagog, men der jo ikke andet for end at vente og se hvad fremtiden den bringer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar