søndag den 26. juni 2011

Dimension på Pædagoguddannelsen

Torsdag d. 23. juni blev 07F på Pædagoguddannelsen Peter Sabro færdige som pædagoger, hvilket er det hold, som jeg indtil starten af april har fulgt. Men selvom jeg endnu ikke skulle have mit eksamensbevis, så ville jeg gerne være med til at fejre at de andre modtog deres.


Så Lars, Dagmar og jeg kørte en tur til Århus og så dem få overrakt beviserne, høre talerne og skolens kor.



Samt se en masse glade mennesker have færdiggjort deres uddannelse. Det var med blandede følelser for mit vedkommende, for det kunne da være skønt at være færdig og have overstået sin bachleor i stedet for at skulle se frem til at skulle skrive den til november, men på den anden side, så har jeg jo fået en fantastsisk datter som jeg ikke ville undvære. Så må det med uddannelsen jo komme i anden række. Men det var fint lige at se de andre og så håbe på at jeg selv kommer til at stå deroppe til januar 2012.

Efterfølgende tog vi en tur ned i byen og shoppede lidt rundt og var en tur på Cafen Sofies Forældre inden vi kørte hjemad igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar