torsdag den 8. april 2010

24 års fødselsdag... eller var det 23!?! ;)

Her kommer lige en lidt forsinket opdatering fra min fødselsdag, hvilken blev fejret i godt og dejligt selskab over et par dage.

Forberedelserne strartede et par dage før, hvor jeg fik lavet en del af maden.

Hvilket var en ganske god ide, så jeg skap for alt opvasken mens jeg havde gæster og det bare var nemt at kun skulle varme maden..

Lars kedede sig åbenbart mens jeg var igang med forberedelserne..

Men der kom da noget underholdning til min madlavning ud af det...
Og der er vel ikke rigtigt andet at sige end: "Her er din morgenmad, og den er GLAD for at se dig" :D

På min fødselsdag var Lars oge jeg ude og spise sammen på Marco Polo i Århus, hvor vi fik en dejlig forret og hovedret, men valgte at hoppe desserten over og tage den derhjemme, hvilket blev en ganske festligt anretning ud af forskellige rester fra fryseren.

Om lørdagen kom det store ryk-ind og det var en dejlig dag, hvor der var godt fyldt op i stuen..

Der blev hygget med lidt spil både om eftermiddagen og aftenen..

Og som enhver anden ordentlig fest, blev der jo også hængt ud i køkkenet om det måske var fordi det var der maden var er ikke til at vide.. :)

Til desseret var der et udvalg af forskellige kager og lidt andet inproviation, samt en kagemand, som Lars Jensen (fra Århus 4) havde bagt og medbragt som en overraskelse, hvilket vi nød godt af:) Tak for det Lars:D Om søndagen havde jeg inviteret familien, hvor stuen igen blev fyldt godt op, det var en hyggelig dag i familiens skød.

Vi havde omrokeret lidt med møblerne i forhold til om lørdagen så de ældre... eller ja øhh. så der blev lidt ekstra bløde pladser til dem der havde behovet:)


Da jeg nåede til søndag aften og oprydningen var klaret, var jeg ved at være en træt "bette" pige, men glad og tilfreds. Det var en rigtig god weeken, en tak til alle de folk som var med til at fejre min fødselsdag og var med til, at give mig en rigtig dejlig og hyggelig weekend.. En tak til alle for det:) og for gaverne :D

Desuden også en særlig tak til min dejlige forlovede, som sendte mig ind til mine gæster og klarede det med opvasken i køkkenet, så jeg kunne tilbringe tiden med gæsterne, det var rigtig dejligt, men det betyder jo nok at jeg skal gøre gengæld her om en uges tid:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar