søndag den 25. april 2010

Iforms kvindeløb i Århus

Så er foråret jo kommet og alle kvindeløbene er begyndt og derfor var vi da også et par tøser som tilbage i februar meldt os til, hvor jeg satte mig for en 10km, hvilket virkede som rimlige udsigter i februar.
Men mangle træning pga skader og sne, har jeg i de sidste par uger frygtet for dagen, men nu havde vi jo betalt og så måtte vi deltage.
Det havde da også udemærket udsigter, da jeg sidste weekend ved en fejl fik løbet 11 km i stedet for de 7 km jeg havde planlagt, så viste at jeg stadig havde det i benene, men om det ville holde var til det, havde jeg min tvivl på.

Men Lars var opbakkende og tog med derned og lovede at vente på mig:)



Her sidder vi lige og gør klar til at skulle afsted, med at sætte chippen i skoen og nummeret på trøjen.
Der var ca. 6400 kvinder tilmeldt til løbet, hvor man kunne løbe 5 km eller 10 km og man kunne melde sig til 5 km gåtur.
Lisbeth og Birgitte havde ligesom jeg meldt sig til at løbe 10 km og Mette skulle løbe 5 km.



Som sagt var Lars meget opbakkende omkring vores løb og han var overbevist om, at jeg ville klare turen på de 10 km på unde en time og et kvarter og at jeg skulle betale 5 kr, for hver minut jeg gik over tiden. Hertil skal det jo lige siges at mine 11km sidste weekend var på ca. halvanden time, så jeg var knap så overbevist.

Men jeg måtte jo prøve at leve op til Lars forventninger og jeg ses her i feltet på vej ud på ruten.



Her er vi alle kommet i mål, jeg som den sidste af vores hold, men jeg klarede det på 1.15.28, så Lars havde næsten ret i at jeg ville klare det indenfor tidsgrænsen.
Men helt skidt var det ikke at være i slutningen af felten, for min fantastiske spurt i mål gjorde, at jeg blev udvalgt og jeg vandt et Garmin GPS ur :D Så stor succes:)
På billedet fra venstre Mette, Lisbeth, Birgitte og en glad Helle der har vundet:D



Her er så hvad kvindeløbets gutti-bag kunne byde på, som var en god blandet landhandel + udover hvad der ses på billedet fik vi også gulerødder og rugbrød.

Lars er lidt jaloux på det store indhold i forhold til de løb han har deltaget i.



Men det han egentlig var mest jaloux på, er at jeg vandt GPS uret eftersom det eneste han har vundet på løbe er et par løbesokker og han faktisk gav til mig:)

Men vi havde en rigtig god dag og vi var heldigvis ikke bland dem som skulle bæres væk på båre, men havde en rigtig god dag sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar