onsdag den 14. april 2010

Forberedelser til festeral..

Så har Lars snart fødselsdag og når der bliver inviteret til festeral, så skal der jo også gøres nogle forberedelser, som jeg har været igang med at hjælpe med..



Så jeg fik købt ind og begyndte i køkkenet med at piske æggevider, æggeblommer og fløde...



Hvorefter jeg forberede fyldet...



Det hele blev gjort klar...



Hvorefter det hele blev rørt sammen og efter en seks timer i fryserne skulle det gerne blive til en dejlig cremet is :)
Det blev i alt til 7 forskellige varianter, så der skulle gerne være noget til alles smag..

Efter sådan en omgang is fremstilling i køkkenet bliver der hurtigt rodet... Hvilket gør, at efter man synes der er blevet gjort en god indsats i køkkenet, er der massere af oprydning tilbage!



Heldigt for mig, har vi opvaskemaskinen, som kunne klare opvasken for mig :) Nu er der jo ikke andet for end at glæde sig at smage på isen og især at glæde sig til at vi skal fejre Lars fødselsdag på lørdag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar