lørdag den 13. november 2010

Det var så koldt derude..

Hold da op vejret er ikke til at blive klog på for tiden. Vejret skifter hele tiden, så synes aldrig jeg har fået det rigtige tøj på, når jeg sidder på cyklen.


Jeg fik jo købt mig en vinterjakke fordi det var begyndt, at blive lidt koldt om morgenen. Men har egentlig ikke fået den brugt særlig meget, fordi vejret skiftede til varmere vejr. Tværtimod er efterårs tøjet engang imellem endnu for varmt!



I går da jeg cyklede i min sommerjakke med en tynd jakke under, måtte jeg smide både hue, vanter og jakke, da det var alt for varmt at cykle i og gik senere rundt uden jakke udenfor, fordi det var så varmt.

Det er lidt svært at forholde sig til, når kalenderen siger november måned og man havde forberedt sig på, at tage til et land med koldt vejr.
Meeen vi skal nu sikkert nok få noget vinter senere på sæsonen og så bliver der nok brug for både vinterjakke, hue, vanter og overtræksbukser :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar