mandag den 15. november 2010

En dag i kælderen...

Lørdag blev til en stille og rolig dag i kælderen. Det var egentlig planen, at vi skulle have været være ude og shoppe, samt have bagt nogle boller.

Men det blev det ikke lige til. Morgenen startede med, at Lars lavede pandekager mens jeg snakkede med Allan, mor og far. Herefter snakkede vi med Dennis og Lars, mens vi nød pandekager.
Herefter fik jeg lige malet lidt på nissernes ansigter, hvorefter snakkede vi med Dorthe, Amalie og Peter.

Så fik jeg lige færdiggjort nisserne, så de kun mangler at få ansigter, arme og limet hår og hue på.


Herefter snakkede jeg med Rebekka, efter hun vi installeret Skype på sin pc, hvorefter jeg snakkede med Kyed. Hvilket førte til, at tiden rendt og da jeg stadig snakkede med Kyed da klokken blev efter 19, blev Lars og jeg enige om at bestille Pizza.

Vi var lidt spændte på om vi ville få nogen pizza, for manden i den anden ende lød meget forvirret over, at vi ikke have noget telefon nummer, når nu vi ringede til pizzariaet (hvilket vi gjorde fra Skype).


Men vi fik en pizza. Vi bestilte en Party pizza, hvilket viste sig at være en bradepande pizza. Men den var rigtig god og eftersom kl. var næsten 21, blev næsten hele pizzaen også sat til livs.

Så selvom vi egentlig havde planer for lørdagen. Så blev det til en afslapningsdag med samtaler med massere af herlige mennesker fra Danmark. Hvilket jo altid er dejligt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar