fredag den 20. august 2010

A Midsummer Nights Run

Så er det på lørdag, det går løs med det første løb her i Canada og det bliver løbet A Midsummer Nights Run, hvor jeg har valgt 30 km ruten


Ruten forgår på den såkaldte waterfront og gennem Tommy Thomson Park. Løbet starter kl. 17.30 og der skulle eftersigne blive mørkt mens man løber(deraf navnet) Jeg ser meget frem til løbet og håber på at kunne gennemfører det på omkring 3 timer og 15 minutter(skal også nå at tage billeder mens jeg løber til Dourun.dk)
Der er også lagt nogle kræfter i løbet fra arr. side, da jeg har modtaget mails om at man skal huske at træne i varmt vejr, da der skulle blive varmt på dagen/aften


Jeg har fået hentet mit løbenummer(på engelsk "bib") og troede at jeg skulle have en løbe t-shirt, men i stedet fik jeg en løbejakke af mærket New Balance, det er en såkaldt "Heat-up hoodie, der skulle holde en varm, mens man løber i køligt vejr.
Ja og som man kan se, fik jeg nummer 579 med påtrykt navn...det har jeg heller ikke prøvet før.


På ryggen er der overskriften til et af "En skærsommernats drøm" akter. Har ingen idé må hvad det handler om, men jeg tror ikke at de løber 30 km i scenen!
Jeg synes at det er en lækker jakke/trøje at få og den skal nok blive brugt, når det bliver køliger i vejret.


Her er udstyret, der bliver brugt her overe til træning og snart til løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar