onsdag den 4. august 2010

Youth Day - Verdens rekord

Jeg lovede, at jeg ville sørge for at ligge noget video ind for den verdensrekord, som vi deltog i til Youth Day. Men jeg har lige haft glemt det lidt og der har været en del turisme i vores aktiviteter de sidste par dage.

Men her er den.

De havde reklameret for, at man kunne deltage i verdensrekorden for flest mennesker der twistede hele dagen og da vi så havde spist, blev vi enige om, at vi gik over og skrev os op, så vi kunne deltage i verdensrekorden.

Vi skrev vores navne på og deltog.. Den blev i første omgang udsat lidt, da der ikke lige var nok deltagere til, at slå den tidligere rekord, men da der var nok gik vi igang.

Det blev ikke til meget twist for Lars, da han filmede, men jeg twistede igennem oppe på scenen :D

Den tidligere rekord var lavet af en skole i England og jeg tror den blev slået med et par hundre mennesker.. Vi var hvis nok oppe på en 1600 stykker, men er ikke sikker..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar